Centralki zapłonowo wtryskowe, sterowniki silnika.
Nasza firma oferuje państwu bogatą ofertę sterowników stosowanych w samochodach
marki Fiat, Alfa, Lancia. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą do sklepu Allegro.

Programowanie oraz rozkodowywanie centralek / sterowników silnika

Poza sprzedażą oraz naprawą elektroniki samochodowej grupy Fiat, specjalizujemy się także
w szeroko rozumianej diagnostyce, przeprogramowywaniu, programowaniu oraz rozkodowywaniu
centralek zapłonowo-wtryskowych grupy Fiat, Alfa, Lancia.
Do naszej oferty należy również programowanie oraz odczytywanie Kodu PIN
Powyższe dotyczy sterowników wykonanych we wszystkich aktualnie dostępnych technologiach
Hardware (Hybrydy, BGA, SMD) Bosch, Delco, Delphi, GM, Isuzu, Lucas, Magneti Marelli,
Siemens oraz inne…
Większość sterowników rozkodowujemy oraz programujemy poprzez złącze diagnostyczne,
nie ma potrzeby otwierania takiego sterownika do środka.
Poniżej skrócona lista sterowników których nasza oferta dotyczy…

Oferujemy modyfikacje programową oraz naprawę sterowników:

MAGNETI MARELLI:

Grupa IAW 4AF.xx
IAW 4AF.BE / IAW 4AF.BK / IAW 4AF.G3 / IAW 4AF.M7 / IAW 4AF.M8 / IAW 4AF.M9 / IAW 4AF.P2
IAW 4AF.S1 / IAW 4AF.S2 / IAW 4AF.SM / IAW 4AF.SP / IAW 4AF.SS / IAW 4AF.T1

Grupa IAW 59F.xx / 5AF.xx
IAW 59F.BT / IAW 59F.BW / IAW 59F.SC / IAW 59F.E4 / IAW 59F.ET / IAW 59F.M1 / IAW 59F.M2
IAW 59F.M3 / IAW 59F.M5 / IAW 59F.M7 / IAW 59F.M9 / IAW 59F.P2 / IAW 59F.ST / IAW 59F.VG
IAW 5AF.DE / IAW 5AF.DT / IAW 5AF.N8 / IAW 5AF.P4 / IAW 5AF.PE

Grupa IAW 5NF.xx
IAW 5NF.S5 / IAW 5NF.S8 / IAW 5NF.T1 / IAW 5NF.T2 / IAW 5NF.T4 / IAW 5NF.T9 / IAW 5NF.TD

Grupa IAW 5SF.xx / 5SF3.xx / 5SF4.xx / 5SF8.xx / 5SF9.xx
IAW 5SF.MA / IAW 5SF.MD IAW 5SF.MH / IAW 5SF.MP / IAW 5SF.MT / IAW 5SF3.M1 / IAW 5SF3.M2
IAW 5SF4.L9 / IAW 5SF4.LA /IAW 5SF4.LB / IAW 5SF4.LC / IAW 5SF8.E3 / IAW 5SF8.E8 / IAW 5SF8.K2
IAW 5SF8.M4 / IAW 5SF8.M6 / IAW 5SF8.MR / IAW 5SF8.MY / IAW 5SF8.NS / IAW 5SF8.P2 / IAW 5SF8.P9
IAW 5SF9.AA / IAW 5SF9.AC / IAW 5SF9.AE / IAW 5SF9.AF / IAW 5SF9.A1 / IAW 5SF9.A2 / IAW 5SF9.A8
IAW 5SF9.CY / IAW 5SF9.MS / IAW 5SF9.NS

Grupa MJD 8GSF.xx / 8GSW.xx / 8MFW.xx / 8GMF.xx / 9GF.xx
MJD 8GSF.HE / MJD 8GSF.HF / MJD 8GSF.HG / MJD 8GSF.HM / MJD 8GSF.HN / MJD 8GSF.H5
MJD 8GSW.E2 / MJD 8GSW.E7 / MJD 8GSW.E9 / MJD 8GSW.H6 / MJD 8GSW.H8 / MJD 8GSW.HP
MJD 8MFW.xx / MJD 8GMF.AA / MJD 8GMF.A1 / MJD 8GMF.A3 / MJD 8GMF.A4 / MJD 8GMF.A6
MJD 8GMF.A8 / MJD 8GMF.A9 / MJD 9GF.TE / MJD 9GF.TH / MJD 9GF.TT / MJD 9GF.T7
MJD 9GF.T9

Grupa MJD 6F3.xx / 6JF.xx
MJD 6F3.A4 / MJD 6F3.A4 / MJD 6F3.B1 / MJD 6F3.B2 / MJD 6F3.B3 / MJD 6F3.D1 / MJD 6F3.D3
MJD 6F3.D4 / MJD 6F3.D6 / MJD 6F3.F1 / MJD 6F3.F2 / MJD 6F3.G1 / MJD 6F3.H1 / MJD 6F3.H3
MJD 6F3.H7 / MJD 6F3.H8 / MJD 6F3.H9 / MJD 6F3.J1 / MJD 6F3.J2 / MJD 6F3.M1 / MJD 6F3.M3
MJD 6F3.P4 / MJD 6F3.P5 / MJD 6F3.P6 / MJD 6F3.P7 / MJD 6F3.P8 / MJD 6F3.PB / MJD 6F3.PI
MJD 6F3.PK / MJD 6F3.PM / MJD 6F3.S1 / MJD 6F3.Y1 / MJD 6JF.M1 / MJD 6JF.M3 / MJD 6JF.M4
MJD 6JF.P1 / MJD 6JF.P2 / MJD 6JF.P3 / MJD 6JF.P6 / MJD 6JF.S1 / MJD 6JF.S3 / MJD 6JF.S4
…oraz inne, niewymienione.
Nasza oferta stale się poszerza, w związku z tym polecamy kontakt telefoniczny z naszą
firmą w celu doprecyzowania wersji ECU

 Obraz 005Obraz 006Obraz 004Obraz 012

____________________________________________________________________________________________________________________

BOSCH:
Grupa EDC
EDC 15C2 / EDC 15C3 / EDC 15C4 / EDC 15C5 / EDC 15C6 / EDC 15C7 / EDC 15C9 / EDC 15C11
EDC 15P+ / EDC 15VM+ / EDC 16C8 / EDC 16C31 / EDC 16C39 / EDC 16U31 / EDG15C-5.X
EDC 17C1 TriCore / EDC 17C06 TriCore / EDC 17C19 TriCore / EDC 17CP02 TriCore / EDC 17CP14 TriCore

Grupa M / ME / MED / MEV / MG
M1.5.5 / M7.4.4 / M7.9.8 / M7.9.10 / ME1.5.5 / ME3.1 / ME7.0 / ME7.0 / ME7.3.1 / ME7.3H4 / ME7.4.4
ME7.4.5 / ME7.5 / ME7.5.10 /ME7.5.11 / ME7.5.20 / ME7.6.1 / ME7.6.2 / ME7.6.3 / ME7.7.0 / ME7.9.0
ME7.9.1 / ME7.9.3 / ME7.9.5 / ME7.9.51 / ME7.9.52 / MED7.1.1 / MED7.6.1 / MED7.6.2
MED17.3.1 / MEV17.x / MG7.9.8 / 734MB0 / 734MA0
…oraz inne, niewymienione.
Nasza oferta stale się poszerza, w związku z tym polecamy kontakt telefoniczny z naszą
firmą w celu doprecyzowania wersji ECU.

Obraz 009Obraz 003Obraz 007Obraz 011

____________________________________________________________________________________________________________________

SIEMENS:
Grupa Siemens Simtec Opel
Opel Simtec 70 / Opel Simtec 71 / Opel Simtec 71.1 / Opel Simtec 71.5 / Opel Simtec 71.6
Opel Simtec 75.5 / Opel Simtec 81 / Opel Simtec 81.1 /

Grupa Siemens Simtec Alfa
Alfa Romeo Simtec 75.3

Grupa Siemens SID
SID201 / SID204 / SID801 / SID801A / SID802 / SID803 / SID803A / SID804 / SID805 / SID806

Grupa Siemens Simos / Sim
SIMOS6.2 / SIMOS7.1 / SIMOS7.1A / SIM210 / SIM22 / SIM24 / SIM28 / SIM29 / SIMK31 / SIM2K-34VR
…oraz inne, niewymienione.
Nasza oferta stale się poszerza, w związku z tym polecamy kontakt telefoniczny z naszą
firmą w celu doprecyzowania wersji ECU.

____________________________________________________________________________________________________________________

VISTEON:
DCU102

____________________________________________________________________________________________________________________

***************************************************************************************

Body Komputery

Naprawianie oraz programowe przygotowywanie pod numer nadwozia
Oferta dotyczy wszystkich wersji Body Komputerów (moduł komfortu), stosowanych w samochodach
Grupy Fiat, tzn Fiat, Alfa Romeo oraz Lancia

Jednym z naczęściej psujących się elementów w samochodzie, jest Body Komputer inaczej
nazywany też modułem komfortu. Jeżeli twój Body Komputer uległ uszkodzeniu, skontaktuj się
z nami. Pomożemy ci wybrnąć z tej sytuacji, naprawiając twój uszkodzony moduł, bądź 
przygotowując nowy pod nadwozie.

 

 

 


 

 

 

***************************************************************************************

Naprawa sensorów Air Bag (SRS)

W sterownikach AirBag po wypadku lub kolizji, którym towarzyszy odpalenie poduszek powietrznych
i napinaczy pasów, zablokowaniu ulega sensor AirBag, co objawia się błędem Crash Data oraz
świeceniem kontrolki poduszek powietrznych.
Usługa polega na usunięciu z pamięci sterownika AirBag, zapisów o wypadku (Crash Data).
Nigdy nie wgrywamy zawartości innych sterowników, by uniknąć zmian konfiguracji systemu oraz
numerów nadwozia zapisanych w pamięci sterownika.
Nasza oferta dotyczy wszystkich dostępnych na rynku centralek poduszek powietrznych SRS/AirBag.
Także najnowszych, które pracują w oparciu o procesory:
– Motorola MAC7116, MAC242, MAC7241, MAC7242
– Freescale(Motorla) MPC5604
– Infineon XC2361A, XC2361B, XC2363A, XC2363B, XC2364A, XC2364B, XC2365A, XC2365B
– Micronas CD3217, CD3297
– SGS Thomson SPC560P
– Renesas H8SX R5F61721, R5F61725
– Renesas R32C
– Renesas M32C
– NEC V850
– Fujitsu MB90Fxxx, MB91F224, MB91F467, MB91F577, MB96Fxxx

 

 

 


 

 

 

***************************************************************************************

Wyłączenie – usunięcie filtra cząstek stałych FAP / DPF

Usługa polega na wykonaniu odczytu orginalnej zawartości pamięci Flash sterownika silnika (ECU).
Tak pozyskana zawartość, zostaje poddana obróbce Binarnej, podczas której modyfikowane są
obszary odpowiedzialne za działanie filtra cząstek stałych FAP / DPF
Po modyfikacji oprogramowania, należy usunąć filtr z układu wydechowego.

Usługa jest polecana wszystkim właścicielom samochodów, w których zostało stwierdzone
uszkodzenie filtra cząstek stałych. Błędy które są wówczas generowane, to:
– awaryjny tryb pracy silnika
– brak mocy silnika
– świecąca kontrolka CHECK lub filtra cząstek stałych
– diagnostyka wykazuje zapchany filtr cząstek stałych

Filtry FAP / DPF instalowane są w samochodach z silnikami CDI, CDTI, DCI, HDI, JTD, MJTD, TDI, TDCI
Modyfikacji dokonujemy w sterownikach Bosch EDC16, EDC17, Delphi, Siemens, Magneti Marelli,
występujących w markach:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Mazda,
Mercedes, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Mini, Saab, Smart, VW, Volvo

 

 

 

***************************************************************************************

Wyłączanie zaworu recyrkulacji spalin EGR

Ta usługa, podobnie jak w przypadku modyfikacji FAP /DPF, polega na wykonaniu odczytu orginalnej
zawartości pamięci Flash sterownika silnika (ECU). Tak pozyskana zawartość, zostaje poddana
obróbce Binarnej, podczas której modyfikowane są obszary odpowiedzialne za działanie zaworu
recyrkulacji spalin EGR

 

 

 

***************************************************************************************

Tuning elektroniczny samochodu / Chip Tuning

Kolejna propozycją z pośród szeregu naszych usług, jest elektroniczne podniesienie mocy
silnika. Zabieg polega na wprowadzeniu zmian oprogramowania elektronicznego modułu
sterowania silnika. Dzięki modyfikacji oprogramowania można zmienić:
– prędkość maksymalną
– maksymalne obroty silnika
– ciśnienie doładowania (jeśli auto wyposażone jest w turbo o zmiennej geometrii
łopatek lub zawór upustowy / recyrkulacyjny sterowany elektronicznie)
– stosunek paliwa do powietrza (air-fuel ratio)
– kąt zapłonu
– kąt i czas wtrysku

Jeżeli chodzi o silniki spalinowe, to producenci pozostawiają pewną rezerwę mocy oraz
momentu obrotowego w seryjnym oprogramowaniu sterownika silnikowego. Jest w tym pewien
cel…mianowicie, ma to zapewnić bezpieczeństwo jednostce napędowej, w przypadkach
bardzo wysilonej pracy ewentualnie bardzo złych warunków pracy dla silnika.
Bezpieczne modyfikacje polegają na niewielkich, aczkolwiek odczuwalnych przyrostach mocy:
– silniki wolnossące to ok. 5% oryginalnej mocy
– silniki doładowywane to ok. 20% orginalnej mocy, a nawet 50% nominalnej mocy
Dlatego też bezpiecznego tuningu, który oferujemy, nie należy się obawiać (pod warunkiem,
że jest on przeprowadzony według powyższych zasad).

Speedometer

 

 

 

***************************************************************************************

Dorabianie oraz naprawa kluczyków samochodowych

Jeżeli twój kluczyk / pilot przestał działać, nie możesz uruchomić samochodu lub nie
działa pilot zdalnego sterowania…skontaktuj się z nami. Napewno znajdziemy rozwiązanie
twojego problemu. Naprawiamy kluczyki grupy Fiat, Alfa Romeo, Lancia
Ponadto zajmujemy się dorabianiem kluczyków do samochodów z tej samej grupy.
W ramach dorobienia nowego kluczyka, otrzymujesz kompletny kluczyk typu zwykłego lub
wersja ze scyzorykiem i pilotem, kodowanie transpondera, kodowanie pilota oraz docięcie
grota. W cenie, klient otrzymuje też kartę kodową.
Oferta obejmuje następujące modele:
– 500
– Barchetta
– Brava
– Bravo
– Cinquecento
– Coupe
– Croma
– Ducato 2
– Ducato 3
– Fiorino
– Grande Punto
– Idea
– Marea
– Multipla
– Palio
– Panda
– Punto
– Punto Evo
– Qubo
– Seicento
– Stilo
– Tempra

 

 

 

***************************************************************************************

Radio Code

Jeżeli masz problem z kodem do Twojego radia. Został utracony przez odłączenie akumulatora,
lub kupiłeś samochód bez kodu do radia? To jeszcze nic straconego!!! Pomożemy ci go odzyskać.
W większości przypadków aby odzyskać kod, potrzebny będzie numer seryjny radia, jednak równie
często zdarza się że ten sposób na wskutek kilkukrotnego niewłaściwego wprowadzenia liczb,
nie jest już możliwy. Wtedy jedynym sposobem jaki pozostaje, to odczyt zawartości pamięci EEP,
i jej modyfikacja binarna.
Jeżeli masz problem ze swoim radiem, zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.